HOLLAAAAAA - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van ManonZweerts - WaarBenJij.nu HOLLAAAAAA - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van ManonZweerts - WaarBenJij.nu

HOLLAAAAAA

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg

29 Mei 2014 | Spanje, Isla de Gran Canaria

nou nou ... we hebben weer het een ander meegemaakt. om maar te beginnen met de komst van dorles ouders. dag 1 zijn we met zijn allen naar palmitos park gegaan in maspalomas. zeker de moeite waard moet ik zeggen. je legt wel eerst een weg af waar je niet dood naast gevonden wil worden en waar geen hond loopt midden tussen de bergen maaaaar dan heb je ook wat. je loopt dus echt letterlijk berg op berg af van show naar show en onderweg heb je dieren, vlinderparken, een cactus park en vogel parken waar de mooiste vogels los vliegen en lopen. hier is een dierentuin geen dierentuin waar dieren vast zitten in glazen ijzeren hokken hier staan gewoon hekjes. mega grote schildpadden kan je aanraken. in de shows laten ze de dieren ook hun eigen ding doen. bijvoorbeeld bij de roofvogel show laten ze de mooiste grootste vogels gewoon losvliegen en geloof me als je zo'n mooi beest honderden meters ver ziet vliegen en die komt na een half uurtje tour le jouren gewoon terug om zijn kippetje te eten dan krijg je toch kippenvel. Super mooi en een hele mooie omgeving.
de tweede dag hebben de ouders van Dorle een dagje all inclusive geboekt. eindelijk een keertje groenten gegeten en gewoon een dagje in een ander hotel gezeten, heerlijk !!!

gisteren heb ik mijn eerste ECHTE werkdag gehad. ik begon meteen met een 45 minuten massage. een vrouw, gelukkig dacht ik. het was een duitse vrouw maar een soort Heidi zeg maar die geen woord engels sprak. het ging gelukkig goed en ze was erg tevreden. Ik was even vergeten hoe godvergeten heet het ook al weer was in zo'n hokje. Hierna heb ik nog een 25 minuten massage gehad op een meisje ongeveer net zo oud als ik. erg leuk ze sprak ook niet goed engels. ze mocht gewoon haar ondergoed aanhouden maar dat had ze zeg maar niet helemaal begrepen. 'we're both woman so it doesn't matter. it's easier for you' zei ze. ik stond met mijn bek vol te tanden maar dacht oke . gelukkig in een kamer MET airco. jawel stukken beter.

vandaag ben ik begonnen met een 45 minuten massage van een man van ongeveer 2 meter waarvan de wervels zeg maar van rechts naar links gingen. echt waar ik wist niet dat je zo kon zweten. Hij was erg tevreden ook hij sprak gebrekkig engels maar hij vroeg mijn naam en wilde nog een keer terug komen omdat hij het zo goed vond. hierna een uurtje promotie gehad bij het zwembad. dat houd in dat je dus een uur lang gaat staan wachten op klanten die niet komen. Vervolgens een 25 minuten massage op wederom een enorme man. ook deze was erg tevreden en wilde nog eens terug komen bij mij. Na deze meneer heb ik een nederlandse vrouw mogen masseren. Een wat oudere vrouw met veel pijn in haar schouder. daar moet je dan weer rekening mee houden. ze vroeg of ik haar nek extra kon masseren. soms is die vraag moeilijk want je kunt niet steeds hetzelfde blijven doen dus word je vanzelf creatief met verandering van bewegingen en handplaatsingen e.d. ze vroeg of ik morgen ook moest werken, geen idee waarom echt werkelijk. Hierna nog anderhalf uur promotie gehad en om 7 uur eindelijk pauze met de gedachte dat ik daarna lekker niks meer had. dat was een illusie.... want er hadden mensen gebeld die nog wel even om 8 uur een 45 min massage wilden hebben. Dorle had de man en ik , gelukkig, de vrouw. een spaanse. ik weet niet wat dat is maar die spanjaarden krijgen echt iets te eten waardoor ze allemaal een perfect lichaam hebben lijkt wel. het was zo heet dat ik niet meer wist of ik nou creme, mijn zweet, of haar zweet aan het masseren was. morgen maar eens een kamer met airco reserveren voor mezelf.
al met al vind ik dit werk zo ontzettend leuk. je ziet zoveel mensen in verschillende maten, vormen, lengtes en diktes. de één heel spontaan en geintresseerd , de ander verlegen rn stil. Ik vind het heerlijk weer hier te mogen zijn.

lieke en anne uit onze klas zijn ook gearriveerd. vanavond lekker uit eten geweest met hun en beau en deveney. ik heb voor 6 euro 34 tomaten soep, knoflookbrood en een halve liter cola naar binnen mogen werken. WELCOME TO GRAN CANARIA

ik hou van jullie dikkee kussss

  • 29 Mei 2014 - 12:41

    Nel Zweerts:

    He meiske,
    Druk druk druk, maar wel leuk begrijp ik uit je verhalen!!!
    Als zo 8 weken dit werk doet kun je wel een massagesalon beginnen!!
    Leuk dat je ook al iets van het eiland hebt gezien( toch iets cultureelst!?!)
    Veel plezier de komende week en stuur een beetje zo'n naar ons!!!!!
    Kus kus kus van ons!!!!!xxx

  • 09 Juni 2014 - 20:05

    Mama:

    Ach, wat klinkt dat toch allemaal weer heerlijk! Wij mochten jullie gelukkig vorige week bezoeken en we kunnen wel stellen dat jullie helemaal gelijk hebben met dat mooie eiland en heerlijke eten! Mis jullie! XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Gran Canaria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2014

bijna op de helft

29 Mei 2014

HOLLAAAAAA

24 Mei 2014

eerste daagjessss

19 Mei 2014

goed begin.nl

Actief sinds 19 Mei 2014
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 3438

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: