eerste daagjessss - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van ManonZweerts - WaarBenJij.nu eerste daagjessss - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van ManonZweerts - WaarBenJij.nu

eerste daagjessss

Door: manon zweerts

Blijf op de hoogte en volg

24 Mei 2014 | Spanje, Isla de Gran Canaria

de eerste drie dagen werk zitten erop de wifi is hier uitstekend ... not . dus vandaar nu pas een update....

dag 1: dag 1 begon met 3 kussen van al het personeel van de thalasso aangezien ze me nog herkende. hierna zijn we meteen begonnen met het leren van de peeling en algen therapie. ik mocht liggen want ik kende het nog ... heel vervelend kan ik je vertellen haha. daarna zijn we doorgegaan naar de massage ook hier mocht ik liggen. daarna heb ik het ook op dorle even uitgeoefend. Deze dag was super leerzaam en leuk. we hebben echt veel mogen doen en ik was zo zacht als een babytje.

dag 2: deze dag zijn we begonnen met lekker liggen aan het zwembad 's ochtends aangezien we pas om 1 uur moesten beginnen. we hebben deze dag de facial geoefend. een gezichtsbehandeling die dus 95 !!!! euro kost lekker crempejes smeren. eerst heeft jessica (onze lerares zeg maar) het voor gedaan. wederom op mij hihi. daarna hebben dorle en ik weer op elkaar geoefend. ook hebben we leonie, een andere stagaire gemasseerd om te oefenen. 's avonds hebben we allebei pedicure gedaan bij 2 spaanse meisjes. ik HAAT voeten dus dat is echt niks voor mij. ook hebben we het bij elkaar gedaan dus mijn 10 kilo eelt is met 5 kilo verminderd. 's avonds zijn we op stap geweest wat ik vandaag heb geweten.

dag3: vandaag hebben we eigenlijk bijna niks gedaan. we hebben meerdere facials uitgelegd gekregen bijv voor mensen met acne of een gevoelige huid. aangezien ik me op zijn zachtst gezegd niet zo denderend voelde was ik ontzettend blij dat ik de facial had doorstaan. verder hebben wij eigenlijk vrijwel niks gedaan. we hebben nog geen klanten dus dat is wel rot. volgende week worden ook wij ingepland dus dan kan het echte werk beginnen, eindelijk. de mensen hier zijn echt super. we hebben een hechte groep wat ik heel erg leuk en fijn vind want het is toch nog net zo leuk als vorig jaar , wat bijna onmogelijk is. ik heb het ontzettend naar mijn zin en ben blij dat dorle dat ook heeft. morgen komen haar ouders dus gaan we na het werk daarheen. 's avonds op stap. we hebben er zin in.

dikke kus van de kanaries

  • 24 Mei 2014 - 21:37

    Nel Zweerts:

    Ha poepke,
    Als ik je verslag zo lees heb je het wel naar je zin geloof ik?!?!
    Hier is het ook weer rustig nu,opa is weer thuis en het gaat eigenlijk heel goed!
    Rustig lopen oefeningen doen en lekker buiten zitten!
    En ik ben de nurse!
    Geniet en werk en have fun!
    Pas goed op jezelf!!!dikke kus kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Gran Canaria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2014

bijna op de helft

29 Mei 2014

HOLLAAAAAA

24 Mei 2014

eerste daagjessss

19 Mei 2014

goed begin.nl

Actief sinds 19 Mei 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 3431

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: