goed begin.nl - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van ManonZweerts - WaarBenJij.nu goed begin.nl - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van ManonZweerts - WaarBenJij.nu

goed begin.nl

Door: manon

19 Mei 2014 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Goed ....dus we zijn 2 dagen verder nu ondertussen. laten we zeggen het was een avontuur opzich. het begon toen we uit het vliegtuig stapte in dit heerlijke warme land. we zijn rond half 6 geland. We moesten onze koffers ophalen maar die kwamen met vlagen de loopband op. Na vlaag drie begonnen we te twijfelen of onze koffers niet ergens naar de noordpool gestuurd waren maar gelukkig kwamen ze dan toch. Gelukkig had, in tegenstelling tot vorig jaar, de taxi chauffie nu WEL de goede namen op het naam bordje staan. Hij pakte netjes mijn koffer en liep weg, of Dorle haar koffer dus even zelf mocht rollen haha. maar goed we kwamen aan in het hotel en er was nog geen stagaire kamer vrij dus hebben we nacht 1 zonder enige uitleg (want ze herkende me nog en dus mocht ik zelf alles uitleggen aan Dorle) in een gastenkamer mogen slapen waarin een bed stond zo groot dat ik onderhand een verrekijker nodig had om Dorle te vinden. Ook hadden we ons eigen balkonnetje en daar hebben we avond 1 dan ook lekker gezeten. We zijn die avond uit eten geweest in puerto rico en hebben een fles wijn en chips gehaald zodat we die op konden eten. wat denk je , komen we terug ..... geen dop maar een kurk. wij hadden natuurlijk geen opener dus hebben we een soort gat gegraven in die kurk met de achterkant van een lepel. uiteindelijk had de fles de strijd gewonnen. Toen we de trap op liepen kwamen we chas (eigenlijk charles) tegen waarmee ik hier vorig jaar heb gezeten. hij was schijnbaar weken van te voren al blij dat ik zou komen , super lief.

Dag 2 moesten we om 9 uur bij de receptie zijn. Wij netjes alles ingepakt. staan we daar, nog steeds geen kamer dus onze spullen mochten nog terug naar de gastenkamer. We hebben onze uniformen opgehaald en zijn naar de Thalasso gegaan. Anna herkende me ook nog en kwam met het gigantische nieuws dat we tot maandag middag 2 uur vrij waren. daar hadden wij geen moeite mee en zijn lekker naar Playa del Amadores geweest. het is hier echter 40 graden dus heel lamg hebben we niet in de zon gezeten. om 6 uur moesten we weer bij de receptie zijn waar ze ons vertelde dat we NOG een nacht in de gastenkamer mochten blijven. die avond hebben we gesport en zijn we uit geweest. het was wel even wennen want we kenden natuurlijk nog niemand aangezien we niet in de corridor (stagaire gang , plek ,kamer , dinges) sliepen. na het uitgaan zijn we nog even op ons balkonnetje gaan genieten om vervolgens vanochtend om 12 uur weer paraat te staan met al onze koffers. nu kregen we dan eindelijk onze vaste kamer. kamer 5. we delen deze met 1 meisje, benita. aan de andere kant van de badkamer wonen een Fins, Letlands en Russisch meisje. de badkamer delen is dan ook wel even wennen na 2 dagen een eigen kamer gehad te hebben. Na onze spullen uitgeladen te hebben zijn we naar Anfi del Mar gegaan en hebben daar aan het strand gelegen en even wat boodschapjes gedaan. het was zoo warm dat we daarna onder een parasol in de schaduw hebben gezeten. We hebben al wat meer contact gelegd met de groep. we zijn hier schijnbaar met 57 stagaires waarvan ik er nu denk ik 20 ken. morgen is onze eerste werkdag dus ik ben benieuwd. Het is heerlijk om terug te zijn zeker ook omdat de Spaanse cultuur sloom en chaotisch tegelijk is, ik hou er van. slaap lekker en foto's volgen!!!

• 19 Mei 2014 - 22:18

Mama:

Oh wat klinkt dat allemaal weer geweldig! Heel veel succes en tot snel schatje! Love you! Xxx

• 20 Mei 2014 - 12:52

Leone:

MOTHAFACKAAAAA, JALOERS ALS DE PEST!
    Doe Chas de groetjes :D
    Have fun pop xx

• 20 Mei 2014 - 20:26

Nel :

Ziet er allemaal wel weer goed uit meiske
    Geniet ervan xxxxxx

• 20 Mei 2014 - 20:31

Luc:

Klinkt weer lekker Manon. En blijf vooral veel slappe klets posten wat dat kunde als de beste.
    XLuc

• 20 Mei 2014 - 21:32

Monique Van Diepen:

NIIICEEEEEEE xx

• 20 Mei 2014 - 23:29

Broeder:

Nice nice baby :p

Haha vandaag hadden wij het ook heel slecht hoor...
    29°c graden en godnondetju wes da weaaarm!!

Maargoed suc7 en veel plezier! En indd wat ome luccie schreef! Blijf maar lullen, zo kun je op die blogs van u lekker lopen te lullen!!

Xxx adivedetie